Novi BMW M5 s pogonom na stražnje te na sva četiri kotača

Novi BMW M5 s pogonom na stražnje te na sva četiri kotača

Sljedeći BMW M5 (F90) bi svojim kupcima, poput Mercedesa E 63 AMG, trebao ponuditi izbor između pogona na stražnje te onoga na sva četiri kotača jednostavnim pritiskom prekidača. Tako bi ovaj model ponudio najbolje od oba svijeta i smirio puriste koji su smatrali kako će ugradnja pogona na sva četiri kotača oduzeti dio čari ovom automobilu.

BMW se za sada još uvijek službeno nije očitovao o sljedećem M5, no vjeruje se kako će ovaj model pokretati 4,4-litreni V8 bi-turbo čija će se snaga kretati oko 635 KS, a koji će biti uparen samo s automatskim mjenjačem. Dostupnost ručnog mjenjača je već ranije odbačena od strane šefa M odjela, Franka van Meela, s obzirom na prenisku potražnju za njima.

Upotreba nove platforme CLAR bi trebala rezultirati manjom masom, no s obzirom na pogon, opremu i sl. tek treba vidjeti hoće li i koliko novitet biti lakši.

Na temelju ranijih insajderskih navoda, čini se kako će M5 dizajnom biti poprilično suzdržan kada se u obzir uzmu njegove vozne sposobnosti. Ipak, trebalo bi se raditi o vozilu koji će dizajnom biti nešto agresivnije od svog prethodnika.