Novi Bentley Continental GT želi biti kralj Grand Tourera

Novi Bentley Continental GT želi biti kralj Grand Tourera

Bentley je pred frankfurtsku premijeru predstavio novi Continental GT koji želi zavladati svojim segmentom, odnosno nametnuti se konkurenciji svojim dizajnom, kvalitetom, opremom, motorizacijom i općenito superiornom tehničkom izvedbom.

Na konačni izgled ovog vozila veliki je utjecaj imao studijski model EXP 10 Speed 6 pa su sada mnogi elementi osjetno izraženiji nego što je to bio slučaj s prethodnikom. Najviše novosti se može najlakše primijetiti na stražnjem kraju ovog vozila koje je temeljito redizajnirano, no novi elementi su prisutni na svakom dijelu vozila. Također, u Bentleyu su se malo poigrali s proporcijama pa je novi Continental GT niži i duži, međuosovinski razmak je produljen za 100 mm, a cijeli automobil je 25 mm žiri.

Glavni razlog za ove promjene, pored novog dizajna, je činjenica da je Continental GT prešao na novu MSB plaformu, koju koristi i Porsche Panamera, a koja je omogućila i upotrebu najnovije inačice 48-voltnog električnog sustava.

Unutrašnjost sukladno očekivanjima donosi visoko kvalitetne prirodne materijale i mnoge ukrase, kvalitetnu izradu, nenadmašnu razinu komfora i ergonomije te bogatu i naprednu opremu. Među mnogim detaljima se posebno ističe veliki središnji zaslon koji se rotira na način da vozaču nudi tri opcije, odnosno skriveni zaslon, prikaz velikog središnjeg zaslona te prikaz tri analogna instrumenta koji prikazuju vanjsku temperaturu, kompas i štopericu. Bentley Continental GT će također ponuditi velike mogućnosti personalizacije vanjštine i interijera vozila.

U Bentleyu tvrde kako je 82% dijelova upotrijebljenih za izradu ovog vozila jedinstveno za novi Conti GT, no teško se oteti dojmu da smo neke stvari već vidjeli na drugim članovima Grupe VW, a kako je tek onda ispod kože. U svakom slučaju W12 model je 85 kg lakši od svog prethodnika te teži 2250 kg, a dijelom je smanjenju mase doprinijela i činjenica kako su sve karoserijske površine izrađene od aluminija.

Isprva će ovaj model biti dostupan s dorađenom verzijom 6,0-litrenog bi-turbo W12 TSI motora koji će po prvi put biti uparen s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvije spojke. Ovaj pogonski stroj razvija snagu od 635 KS te najveći okretni moment od 900 Nm, što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 3,7 sekundi te dostizanje najveće brzine od 333 km/h.

Ovaj će motor biti opremljen sustavom deaktivacije cilindara, a potrošnja je smanjena za oko 15%. Pogon je na sva četiri kotača s aktivnom raspodjelom snage i momenta na sva četiri kotača, a novi ispušni sustav može prilagoditi zvuk ovisno o različitim uvjetima i načinu vožnje. Novost čine novi upravljač i snažniji kočnički sustav, a standardnu ponudu čine 21-colni te opcijski 22-colni kotači.

Za veću sigurnost i udobnost će se pobrinuti sustav Bentley Dynamic Ride te unaprjeđeni zračno ovjes, kao i cijeli niz ostalih sigurnosnih sustava i sustava pomoći vozaču. Proizvodnja će započeti krajem ove godine, a prve isporuke se mogu očekivati u proljeće 2018. NA kraju recimo da se pretpostavlja kako će nova generacija biti nešto skuplja od prethodnika.