Mazda vraća rotacijski motor kao tzv. range extender

Mazda vraća rotacijski motor kao tzv. range extender

Prema posljednjim saznanjima Mazda je vrlo blizu konačne odluke o povratku rotacijskog, odnosno Wankel motora na tržište. Točnije, Automotive News javlja, pozivajući se na insajderske izvore, kako nova generacija rotacijskog motora neće biti zadužena za pokretanje kotače, već za proizvodnju električne energije namijenjene električnom dijelu budućeg hibridnog pogonskog sklopa.

Navedeni izvor kaže da Mazda razvija novi model, temeljen na novoj platformi, koji će na tržište stići tijekom 2019. Na pojedinim tržištima će biti dostupan u klasičnoj benzinskoj, dizelskoj te hibridnoj verziji. U ovoj potonjoj rotacijski će model služiti kao generator električne energije putem kojeg će se produljiti autonomija potrebna za dulja putovanja.

Prednosti ovog motora u ovakvoj primjeni su njegova kompaktna veličine, snaga koju može razviti te neznatne vibracije koje proizvodi.

Automotive News na kraju dodaje da još uvijek postoji mogućnost lansiranja izvedbe koju će pokretati samo rotacijski motor, no da konačna odluka neće ovisiti samo o tehničkim mogućnostima tog pogonskog sklopa, već prvenstveno o analizi potražnje za takvim vozilima.