Range Rover Velar – srednji izbor

Range Rover Velar – srednji izbor

Landroverova linija Range Rover je dobila još jednog i to četvrtog člana koji će se u ponudi smjestiti iznad modela Evoque te ispod modela Sport. Riječ je o tzv. coupe SUV-u pod nazivom Velar kojeg će pokretati 4-cilindrični turbo benzinski te dizelski motori kao i kompresorski V6 benzinac.

Velar se može pohvaliti relativno elegantnim dizajnom za jedan automobil ovog segmenta. Također, uspijeva mu biti podjednako elegantan i robusan kako bi se svidio što je moguće širem broju kupaca, no zadržava prepoznatljivost klasičnih Range Rovera što će mu svakako biti plus i kod novih i kod starih otprije vjernih ovom proizvođaču.

Odmjereno uređenje, kvalitetni materijali i završna obrada te bogata oprema, kao i zadovoljavajuća ponuda prostora unutar putničke kabine su glavni aduti unutrašnjosti ovog automobila, a dodatni poticaj za kupnju bi trebala pružiti i najavljena niska razina buke i vibracija, odnosno visoka razina komfora prilikom putovanja u Velaru. Ponudu paket opreme će činiti S, SE i HSE paketi.

Inače, Velar je dimenzija 4803 x 1930 x 1665mm, a međuosovinski razmak mu iznosi 2874 mm, dakle isto kao i kod Jaguara F-Pace na čijoj se aluminijskoj šasiji i temelji. Recimo i da mu zapremina prtljažnika iznosi 632 dm3, odnosno ista će preklapanjem stražnje klupe narasti na 1731 dm3.

Za zavidne vozne sposobnosti će se pobrinuti pogon na sva četiri kotača te razni napredni sustavi pomoći vozaču, a tu je i prilagodljivi zračni ovjes, standardan na V6 izvedbi i dostupan u opcijskoj opremi sa 4-cilindričnim motorima, koji podiže podnicu za dodatna 4 cm, na 25,1 cm.

Recimo i da će kupcima biti ponuđene dva benzinska (turbo 2.0 4-cilindra i kompresorski 3.0 V6 ) i dva dizelska (turbo 2.0 4-cilindra i 3.0 V6) motora. Konkretnije, u ponudi će se nalaziti izvedbe 2.0 P250 i 3.0 P380 te 2.0 D180 i D240, dok će vrh dizelske ponude činiti 3.0 D300. Svi bi motori trebali biti standardno upareni s 8-stupanjskim automatskim mjenjačima. Kasnije bi se ponudi mogla pridružiti i SVR izvedba s V8 motorom.

Prodaja ovog automobila na europskim tržištima će krenuti tijekom druge polovice ove godine.