Kreće prodaja novog Volkswagena Polo

Kreće prodaja novog Volkswagena Polo

Nedavno predstavljena nova, šesta generacija modela Polo je stigla i na naše tržište. Točnije, danas je krenula pretprodaja, a prve isporuke se očekuju tijekom sljedećeg mjeseca. Podsjetimo, Polo je jedan od najznačajnijih modela koje je Volkswagen ikad proizveo i do sada je širom svijeta ovaj automobil prodan u preko 14, odnosno 16,5 milijuna primjeraka kada u konačnu brojku uključimo i sve njegove varijacije. Drugim riječima, pred novitetom nije lak zadatak, no u Volkswagenu su se pobrinuli da ovaj automobil nadmaši svoje prethodnike u sve i jednom pogledu te da ponovno napadne sam vrh ponude svog segmenta.

Prije svega novi Polo se temelji na modularnoj MQB platformi, što je rezultiralo povećanjem ponude prostora unutar putničke kabine. Dijelom je to zasluga novog uređenja interijera, a dijelom i rastom duljine koja mu sada iznosi 4053 mm (+81 mm) te međuosovinskog razmaka koji je narastao za 92 mm te iznosi 2548 mm. Također, novi Polo je širi za ukupno 69 mm i sada mu širina iznosi 1.751 mm, dok je visina je smanjena za svega 7 mm na 1446 mm. Zapremina prtljažnika sada iznosi popriličnih 371 l (+71 l), a kupce će svakako privući i bogata serijska te opcijska oprema.

Točnije, kupcima će na izbor stajati pet paket opreme, redom Trendline, Comfortline, Highline, GTI i Beats (između ostalog s audio sustavom snage 300 W), a poseban će naglasak biti na sigurnosti i infotainmentu. Između ostalog od pojedinih elemenata opreme valja izdvojiti sustave Front Assist sa City funkcijom kočenja u nuždi i sustavom za prepoznavanje pješaka kao i multikolizijskom kočnicom, upozorenja na vozilo u tzv. mrtvom kutu i LED glavna svjetla. Također, novi Polo će biti dostupan i s digitalnom instrumentnom pločom, odnosno drugom generacijom Active Info Display sustava.

Vanjski izgled ne donosi previše novosti, već predstavlja evoluciju dosadašnjeg volkswagenovog dizajna malih vozila. Drugim riječima, uspješna formula se tek pomalo nadogradila, no bez većih zahvata. Kupcima će biti ponuđene mnoge mogućnosti personalizacije vozila u vidu 14 boja vanjskog laka, osam kombinacija boja prednje armature, nove setove naplataka veličine između 14 do 17 cola sl.

Šestu generaciju Pola pogonit će ukupno devet učinkovitih benzinskih i dizelskih motora. U trenutku uvođenja na tržište moguće je naručiti dva 3-cilindrična benzinska motora: 1.0 MPI 55 kW / 75 KS i 1.0 TSI snage 70 kW / 95 KS. Svi su modeli opremljeni start-stop sustavom i sustavom regenerativnog kočenja. Ovisno o motorizaciji kupcima će na raspolaganju stajati 5 i 6-stupanjski ručni te 6 i 7-stupanjski automatski DSG mjenjači s dvije spojke.

Do kraja godine u ponudu će se uvesti još daljnjih pet motora: tri benzinca i dva dizelaša. Što se tiče benzinaca, program pogona upotpunit će 1.0 TSI motor snage 85 kW / 115 KS i 4-cilindrični 1.5 TSI ACT motor snage 110 kW / 150 KS s aktivnim isključivanjem cilindara pri manjim opterećenjima. Pridružit će im se i dva učinkovita dizelaša, odnosno 1.6 TDI u verzijama snage 59 kW / 80 KS2 i 70 kW / 95 KS.

Također do kraja godine stiže i GTI izvedba koju će pokretati 2.0 TSI pogonski stroj snage 147 kW / 200 KS.

Na kraju dodajmo kako cijena ovog modela kreće od 99.300 kn koliko je potrebno izdvojiti za Polo Trendline 1.0 MPI 75KS, dok će za snažniji Polo Trendline 1.0 TSI 95 KS biti potrebno izdvojiti od 105.500 kn. Službena prodaja i uvođenje na naše tržište kreće 23. listopada.

1