Hyundai predstavio novi Veloster i njegovu N izvedbu

Hyundai predstavio novi Veloster i njegovu N izvedbu

Hyundai je u Detroitu na ovogodišnjem izdanju NAIAS-a predstavio novu, drugu generaciju modela Veloster. Raniji poklonici ovog automobila će cijeniti činjenici kako je Veloster ostao pomalo neobičan automobil koji će i ubuduće imati jedna vrata s vozačeve i dvoja vrata sa suvozačeve strane.

Općenito novi je model nešto agresivnijeg, no ujedno i elegantnijeg dizajna s novom maskom motora i većim stražnjim difuzorom te dvije središnje smještene ispušne cijevi. Također, ponešto je narastao vanjskim dimenzijama pa sada nudi i nešto više prostora unutar putničke kabine.

Verzija predstavljena u Detroitu je dakako ona za američko tržište, a tamo će osnovu činiti verzija pokretana 2,0-litrenim 4-cilindričnim motorom snage 150 KS koji je uparen sa 6-stupanjskim ručnim ili opcijskim automatskim mjenjačem.

Poslije njega slijedi Veloster Turbo kojeg pak pokreće 1,6-litreni 4-cilindrični turbo motor snage 205 KS s kojim će također biti dostupan 6-stupanjski ručni mjenjač, dok će opciju činiti 7-stupanjski automatski mjenjač s dvije spojke. Ovaj model dolazi sa standardnim 18-colnim kotačima.

Svi modeli će biti opremljeni sustavom raspodjele okretnog momenta koji kroz ESP-a, unaprijeđen je ovjes, a vozačima će na raspolaganju stajati i bogata oprema sustava pomoći vozaču. Proizvođač ističe kako su vozna svojstva zahvaljujući raznim izmjenama uvelike unaprijeđena. Od opreme valja izdvojiti i 7 i 8-inčni središnji zaslon, kameru za vožnju unatrag, head-up zaslon i sl.

Proizvodnja ovog modela u Koreji će započeti u ožujku, a za sada nemamo konkretnih informacija o dostupnosti ovog vozila na europskim tržištima, no više ćemo saznati bliže ženevskom auto salonu.

Na kraju još dodajmo da je u Detroitu predstavljena i performance N izvedba koja je dakle drugi N model iza i30 N. Pokreće ga isti 2,0-litreni turbo motor snage 275 KS i najvećeg okretnog momenta od 353 Nm uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Prema uzoru na i30 N i ovaj će automobil dobiti razne dorade ovjesa, upravljača, kočnica i sl, bit će opremljen elektronički nadziranim diferencijalom s blokadom proklizavanja.

Dakako tu su aero paket, 18 i 19-colni kotači s michelinovim PilotSport gumama dimenzija 225/40 i pirellijevim P-Zero gumama dimenzija 235/35, sportska sjedala, razni ukrasi i sl. Performanse nisu poznate, no vjeruje se kako će one odgovarati onima modela i30 N koji do 100 km/h stiže za 6,1 s.

Proizvodnja ovog automobila će krenuti u rujnu, također u Koreji.

1