Hyundai Le Fil Rouge - novi dizajnerski jezik

Hyundai Le Fil Rouge - novi dizajnerski jezik

Hyundai je u Ženevi predstavio novu studiju pod nazivom Le Fil Rouge iza kojeg stoji ideja o ujedinjavanju dizajnerskog izričaja prošlih, sadašnjih i budućih hyundaijevih automobila i, u osnovi, stvaranja novog dizajna noviteta pod značkom ove korejske marke.

U Hyundaiju svoj novi dizajn, koji će u skoroj budućnosti biti osnova izgleda novih modela, nazivaju Sensuous Sportiness koji bi slobodno mogli prevesti kao sportska senzualnost. Cilj je kroz harmoniju proporcija, stylinga i tehnologije stvoriti poželjan i emocionalno privlačan automobil za novo doba. Slično je i s interijerom koji je prostran i prozračan, moderno uređen i bogato opremljen i za razliku od mnogih novih konceptnih modela i dalje ima upravljač i papučice.

Spomenuta nova filozofija dizajne će biti primijenjena na cjelokupnu ponudu, od malih gradskih automobila, do velikih SUV-ova, no za sada u Hyundaiju nisu otkrili kada će na tržište stići prvi tako dizajnirani i osmišljeni automobil.

1