Honda predstavila novi Civic Type R

Honda predstavila novi Civic Type R

Japanski je proizvođač na ženevskom auto salonu predstavio Type R izvedbu trenutne, desete generacije modela Civic. Riječ je o hot-hatchu kojeg pokreće 2,0-litreni 4-cilindrični turbo motor snage 320 KS te najvećeg okretnog momenta od 400 Nm. Što zajedno predstavlja nevelik rast u odnosu na prethodnika.

No, novitet je ostvario značajniji napredak na drugim područjima. Tako je primjerice torzijska krutost povećana 38%, diferencijal s blokadom proklizavanja i ovjes su dorađeni kako bi se unaprijedila opća upravljivost vozila i smanjio tzv. torque steer, unaprijeđen je brembov kočnički sustav i sl.

Spomenuti motor je uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem s rev matching funkcijom, a uz Sport i R+ način rada pogonskog sklopa tu je i Comfort koji će ovjes, upravljač, mjenjač i odziv gasa te sustav nadzora proklizavanja i stabilnosti vozila prilagoditi za udobniju i opušteniju svakodnevnu vožnju, odnosno korištenje automobila.

Novi Civic Type R sukladno očekivanjima donosi novi i vrlo agresivni aero kit, a proizvođač jamči odlična aero svojstva koja pridonose pozitivnim rezultatima performansi i stabilnosti automobila. Od pojedinih detalja svakako valja izdvojiti veliko stražnje krilo, stražnji difuzor s tri nova završetka ispušnih cijevi, 20-colne naplatke s ContiSportContact gumama dimenzija 245/30, razne ukrase i slične detalje.

Interijer slijedi sportsko uređenje vanjštine i zasigurno će se uvelike svidjeti ljubiteljima sportskih kompaktnih modela. Kako zbog samog izgleda, tako i zbog bogate infotainment i sigurnosne opreme.

Proizvodnja kreće ovog ljeta u hondinim pogonima u Velikoj Britaniji, a prve isporuke na europskim tržištima se očekuju nedugo zatim. Prije toga svakako ćemo saznati i konkretnije podatke o performansama ovog automobila.