Grupa Volkswagen želi da Seat nadmaši Alfu

Grupa Volkswagen želi da Seat nadmaši Alfu

Prema mišljenju šefa Grupe Volkswagen Herberta Diessa Seat bi trebao postati izravni konkurent Alfi. Točnije, Diess smatra da bi Seat trebao biti mladenačka, sportska, poželjna i emocionalna marka. Određeni koraci u tom smjeru su već učinjeni, a rezultati su već vidljivi. Naime, Diess kaže da Seat danas nudi “puno bolju modelnu kombinaciju” te da ima “najmlađe kupce unutar cijele grupe.”

No, to nije dovoljno jer Diess smatra kako postoji dodatni prostor, odnosno potencijal za daljnji rast i profiliranje marke u željenom smjeru. Odlična prilika su oni kupci koji su “premladi da bi se sjećali zlatnih dana Alfe” pa se u potrazi za sportskom i mladenačkom markom i ne okreću prema talijanskom brandu, već bi im upravo Seat mogao biti prvi izbor.

Drugim riječima, Volkswagen će ostati osnovna marka, Škoda će nastaviti kao cijenom nešto pristupačnija alternativa njemačkog branda, a Seat će dakle preuzeti ulogu sportskog dijela ponude. Posebnu ulogu u tome će imati i nedavno izdvojeni pod-brand Cupra. Inače, Seat nastavlja s dobrim rezultatima pa je tako u prvih šest mjeseci ove godine operativni profit narastao za 63% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

1