BMW priprema svoju najveću modelnu ofanzivu

BMW priprema svoju najveću modelnu ofanzivu

Mercedes je s 2,23 milijuna prodanih automobila u prošloj godini od BMW-a preuzeo titulu najprodavanijeg proizvođača u premium segmentu, a Bavarci koji su se tim naslovom dičili još od 2004. to ne misle gledati skrštenih ruku pa najavljuju najveću modelnu ofanzivu u svojoj povijesti koja bi na tržište u naredne dvije godine trebala dovesti četrdesetak novih modela i izvedbi postojećih automobila.

Sve to, podsjetimo, nakon što je nedavno objavljeno da dio ponude broji previše modela te da bi uskoro svoj životni vijek bez nasljednika mogli okončati neki coupei i kabrioleti.

Modelna ofanziva je najavljena iz samog vrha, odnosno od strane BMW-ovog šefa Haralda Kruegera koji je rekao i da je BMW započeo transformaciju bez presedana u svojoj povijesti što bi moglo upućivati na veće iskoraka na području alternativnih pogonskih sklopova. Od novih modela je već sada potvrđeno da će ponuda biti proširena modelima X2 i X7.

Na kraju recimo i da Autonews navodi kako BMW planira još povećati ulaganja u istraživanje i razvoj, a usput rečeno tijekom prošle godine za tu su namjenu Bavarci izdvojili oko 5,16 milijardi Eura.

https://gdehr.hit.gemius.pl/lshitredir/id=d54MrIsn7PJvzg48P5lEBcnlXWAr3sbV8xP4YJLwhtT.B7/fastid=dlotdyuihyqnizbapywiuzdednmv/stparam=smimkpkhho/url=https://www.mercedes-benz.com/growup/hr/hr?utm_source=autonet.hr&utm_medium=display&utm_campaign=mercedes_autonet&utm_content=contentover_wallpaper
SKROLAJ ZA SADRŽAJ