BMW predstavio i8 Roadster i osvježeni i8 Coupe

BMW predstavio i8 Roadster i osvježeni i8 Coupe

BMW je u Los Angelesu predstavio dvije verzije modela i8, odnosno novi i8 Roadster te osvježenu verziju modela i8 Coupe. Dakako, i dalje je riječ o plug-in hibridnom pogonskom sklopu te automobilu većinom izrađenom od aluminija i ugljičnih vlakana, a osnovne tehničke novosti su veći kapacitet baterije te veća snage hibridnog pogonskog sklopa.

Točnije, 1,5-litreni turbobenzinski 3-cilindrični motor sada razvija snagu od 170 kW, odnosno 231 KS te najveći okretni moment od 320 Nm, a električni motor razvija snagu od 105 kW, odnosno 143 KS te najveći okretni moment od 250 Nm. Pogon je na sva četiri kotača, a vozač može izabrati između pet načina rada pogonskog sklopa.

Kombinirana snaga ovog pogonskog sklopa sada iznosi 275 kW, odnosno 374 KS, što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 4,4 u Coupe te 4,6 s u Roadster izvedbi, dok će mu najveća brzina biti elektronički ograničena na 250 km/h. Prosječna potrošnja će se kretati oko 1,9, odnosno 2,1 l/100 km kod Roadstera.

Nove baterije (prije 20 Ah i 7,1 kWh; sada 11,6 kWh) su omogućile veću autonomiju. Primjerice, električna autonomija po NEDC-u iznosi 55 km, odnosno 53 km za Roadster. Nadalje, i8 sada može ubrzati do 105 km/h služeći se samo električnim motorom (prije 70 km/h).

Što se samog Roadstera tiče on dakako dolazi s električno sklopivim platnenim krovom koji se zahvaljujući laganoj aluminijskoj konstrukciji može podići, odnosno spustiti za 15 sekundi pri brzinama do 50 km/h. Krov je značio žrtvovanje stražnjih sjedala, a minus su i nešto slabije performanse za što su krivi dodatni kilogrami, točnije njih 60 pa sada mu ukupna masa iznosi 1593 kg.

Roadster je dobio dodatni prostor za ostavu manjih predmeta unutar kabine kod roadstera i posebno podešeni ovjes, a obje verzije nove standardne kotače (nekoliko setova) veličine 20-cola koji su za 1 kg lakši od najlakšeg izbora kod ranije verzije.

Novost čine i nova E-Copper boja, osvježeni dizajn, novi detalji i ukrasi interijera s novim presvlakama i bojama, dorađena oprema u vidu novog upravljača, središnjeg 8,8-inčnog zaslona, dorađene instrumentne ploče i sl. Obje verzije će se na tržištu pojaviti u prvoj polovici sljedeće godine.