Audi predstavio novi A7 Sportback

Audi predstavio novi A7 Sportback

Nakon kraće najavne kampanje Audi je predstavio novu generaciju modela A7 Sportback koja na tržište stiže sedam godina nakon što je predstavljen njen prethodnik.

Sportback, coupe sa četvorim vratima ili kako ga već hoćete nazvati je jednostavno rečeno dizajnom vrlo privlačan, bogato opremljen i tehnološki napredan automobila koji u osnovi nudi najbolje od onog što Audi u ovom trenu može ponuditi svojim kupcima. Konkretnije, A7 Sportback je veliki dio svojih značajki preuzeo s novog A8, a to već dovoljno govori o kakvom se vozilu radi.

Što se općeg dizajna tiče nema velikih iznenađenja i odmaka od osnovnih proporcija prethodnika. Tako novo A7 Sportback ostaje vjeran predstavnik ove linije te svoje marke. Dimenzije su neznatno izmijenjene, a od elementa vanjština posebno se ističu nova prednja i stražnja svjetla (protežu se cijelom širinom stražnjeg kraja), nova maska motora, izraženiji blatobrani, elegantna linija krova, stražnji spojler koji se automatski podiže pri brzinama iznad 120 km/h i sl. Recimo i kako će kupcima biti ponuđeni kotači veličine do 21 cola.

Kupci će moći odabrati izvedu sa četiri i pet sjedala, a interijer podsjeća na onaj iz modela A8. Vozača i putnike će dočekati velika ponuda prostora, bogata i naredna oprema s posebnim naglaskom na sigurnosti i infotainmentu. Posebno vrijedi istaknuti 12,3-inčnu digitalnu instrumentnu ploču, 10,1-inčni središnji zaslon MMI Touch Response kao središte infotainment sustava te 8,6-inčni zaslon putem kojeg se prvenstveno kontrolira klima i ventilacija, no može poslužiti za unos podataka za navigaciju, telefon i sl.

Sigurnosnim sustavima upravlja "mozak" zFAS, odnosno središnji kompjuter, a njegove "oči" su pet radara, pet kamera, 12 ultrazvučnih senzora pa čak i laserski skener. Između ostalog spomenimo kako će ovaj model biti opremljen prilagodljivim tempomatom, sustavom zadržavanja vozila u voznoj traci, automatiziranim parkiranjem, sustavom prepoznavanja prometnih znakova, V2V komunikacijom s drugim audijevim modelima i sl, a za sada još uvijek nije potvrđeno hoće li biti dostupan i audijev Traffic Jam Pilot koji će omogućiti autonomiju treće razine.

Kupcima će biti dostupna i HD Matrix LED prednja svjetla, sustav upravljanja na sva četiri kotača, masaža prednja sjedala, Bang & Olufsen audio sustav, veliki panoramski krov, head-up zaslon, različite vrste presvlaka i sl. Također, u ponudi će se nalaziti i četiri ovjesa: standardni, sportski, prilagodljivi i zračni ovjes.

Prilikom lansiranja novi A7 će biti dostupan s 3,0-litrenim V6 turbo TFSI benzinskim motorom preuzetim iz modela A8 snage 250 kW, odnosno 340 KS te najvećeg okretnog momenta od 500 Nm. Ovaj će model prema novoj nomenklaturi nositi oznaku 55 TFSI. Zahvaljujući novom 48-voltnom električnom sustavu, odnosno tzv. blagom hibridu ovaj će automobil biti sposoban za tzv. coasting s ugašenim motorom u određenim situacijama što će se pozitivno odraziti na ekonomičnost.

Ovaj će motor biti uparen biti uparen sa 7-stupanjskim mjenjačem s dvije spojke (A8 dolazi s 8-stupanjskim automatikom) i quattro pogonom na sva četiri kotača, a do 100 km/h će ubrzavati za 5,3 sekunde, dok će mu najveća brzina biti elektronički ograničena na 250 km/h.

Audi je potvrdio kako će novi A7 biti dostupan sa 4 i 6-cilindričnim motorima, uključujući i dizelske pogonske strojeve. Na europska će tržišta stići u veljači iduće godine, a u Njemačkoj mu cijena kreće od 67.800 Eura.