Alpine A110 - retro izvana moderan iznutra

Alpine A110 - retro izvana moderan iznutra

Renault je u Ženevi predstavio svoj novi sportski model, odnosno bolje reći prvi moderni automobil svog revitaliziranog branda Alpine. Iako su mnogi smatrali da će ovaj model nositi oznaku A120, kao svojevrsni nastavak na legendarni A110, u Renaultu su se odlučili zadržati staro ime, odnosno oznaku A110.

Pored starog imena novi A110 se može pohvaliti i vrlo dobrim te ne pretjeranim retro dizajnom s kojim nas podsjeća na svoje korijene, a glavni zadatak mu je vozačima pružiti old-school osjećaj za upravljačem u aerodinamički dotjeranom pakiranju ispod kojeg se krije tehnički moderni automobil temeljen na aluminijskoj šasiji te s aluminijskom karoserijom.

Za pokretanja ovog automobila je zadužen središnje smješteni 1,8-litreni 4-cilindrični turbobenzinski motor snage 188 kW, odnosno 256 KS te najvećeg okretnog momenta od 320 Nm. S motorom je uparen samo posebno za A110 razvijeni getragov 7-stupanjski automatski mjenjač s dvije spojke koji snagu i moment na podlogu prenosi putem pogona na stražnje kotače.

Vozaču će na izboru stajati tri načina rada pogonskog sklopa, Normal, Sport i Track, kojim će se prilagoditi rad upravljača, sustava nadzora stabilnosti, ispuha i prikaza na instrumentnoj ploči. Tu su i sportski ovjes, Brembo kočnice, fuchsovi kotači, sabeltova jednodijelna sportska sjedala i sl.

Nadalje, ovaj automobil teži svega 1080 kg, a ukupna duljina mu iznosi 4178 mm. Proizvođač kaže da će A110 do 100 km/h ubrzavati za 4,5 sekundi, dok će mu najveća brzina biti elektronički ograničena na 250 km/h.

Dolazak ovog modela na većinu europskih tržišta je predviđen u drugoj polovici ove godine. Prilikom lansiranja prvi 1955 modela će biti dio limitirane izvedbe Premiere Edition koja će biti bogato standardno opremljena te će na francuskom tržištu stajati od 58.500 Eura. Inače, cijela Premiere Edition linija je za kontinentalnu Europu već rasprodana, odnosno rezervirana.